środa, 29 lutego 2012

Hardcore na Euro 2012 - Podziękowania.


Hej,

Przed chwilą zakończył się pierwszy etap konkursu na nieoficjalną piosenkę Euro 2012. Krótkie podsumowanie:

Konkurs rozpoczął się 30 grudnia 2011. Dowiedzieliśmy się o nim późno. Nagraliśmy kawałek i zgłosiliśmy go do konkursu na dzień przed końcem zgłoszeń (14 lutego 2012).

W sobotę 25 lutego mieliśmy na koncie 64 głosy (jakieś 84 miejsce). Dzięki Waszej pomocy w ciągu 5 dni zdobyliśmy 416 głosów lądując na 22 miejscu!!!

Ogromne podziękowania dla wszystkich którzy oddali na nas głos i nagłośnili sprawę wśród swoich znajomych. Ciężko uwierzyć, że w tak krótkim czasie udało się uzyskać taki dobry wynik i znaleźć się ponad zespołami które zgłosiły swoje utwory ponad 2 miesiące temu! Jesteście Wspaniali!

Wkrótce info o kwietniowych planach koncertowych!

Pozdro!
Karol S.

7 komentarzy:

  1. Ogromne gratulacje ! I tak jesteście najlepsi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam wasz zespół kilka dni temu. Uważam, że jesteście wspaniali ! wasza muzyki mi się naprawdę podoba. Poznałam wasz zespół dzięki programowi "Bee like Avril Lavigne" gdzie wystąpiliście, od razu zabrałam się za szukanie was ! i znalazłam. Jesteście na prawdę świetni ;) K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa - polub nasz profil na fb (http://facebook.com/aio.allison i wyślij maila na allison@interia.eu zeby zostac w kontakcie). Pozdro!

      Usuń
    2. Spoko, skontaktuje się ;) K.

      Usuń
  3. poruszę Ziemię by móc wybrać się chociaż na jeden koncert :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy jest koncert ???
    Jestem waszą fanką.
    A tenisa uczy mnie pan boguś stańczak

    OdpowiedzUsuń